۰
پنجشنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۱۸
کارشناس مسائل مذهبی و فرهنگی:

هر فرزند یک اثر و ارزش از انسان است

حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالمجید خرقانی گفت: هر فرزندی یک اثر و ارزش از انسان است که ارزش یک عمر سرمایه‌گذاری را دارد.
هر فرزند یک اثر و ارزش از انسان است
حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالمجید خرقانی در گفتگو با خبرنگار صدای بلوچ بیان کرد: کلمه سلامت یک مبحث کلی است و ابعاد مختلفی را می تواند شامل باشد، یک زمان فرزندآوری با سلامت خود مادر و زنان مرتبط است.
 
این کارشناس مسائل مذهبی و فرهنگی افزود: پزشکان و صاحب نظران در این خصوص معتقدند که مادران و زنانی که فرزند می آورند بیشتر در سلامت هستند تا زنانی که فرزند نمی آورند.
 
وی بیان کرد: یک مسئله هم بحث سلامت معنوی مادر و یا زن است، مادران با تولد هر فرزند خودشان را هم رشد می دهند، کسی که خود را از نعمت مادر بودن و همچنین فرزند داشتن محروم می کند در واقع مواهب معنوی فراوانی را از خود دور می کند.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین خرقانی گفت: در واقع هر فرزندی یک اثر و ارزش از انسان است که ارزش یک عمر سرمایه‌گذاری را دارد؛ تربیت در واقع مثل اثر یک هنرمندی است که در حال نقاشی کشیدن است.
 
وی ادامه داد: همانطور که این اثر را از یک هنرمند نقاش می بینیم، درباره اش نظر می دهیم، اثر تربیت یک فرزند توسط مادر همینطور است که دیگران درباره آن نظر می دهند.
 
این کارشناس مسائل مذهبی و امور فرهنگی خاطرنشان کرد: در واقع یک مادر خود را از تربیت یک اثر که در واقع همان فرزندان هستند، محروم می کند.
 
انتهای‌خبر/ م.ب
کد مطلب: 1783
مرجع : صدای بلوچ
نام شما
آدرس ايميل شما