۰
چهارشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۰۳
کارشناس مسائل مذهبی و فرهنگی بیان کرد:

تبعات سوء کاهش جمعیت برای کشور/ باید با برنامه‌ریزی مقابل فرهنگ غربی ایستاد

حجت‌الاسلام والمسلمین هادی بامری گفت: کاهش جمعیت برای کشور و جامعه مسلمانان تبعات بسیار زیادی دارد.
تبعات سوء کاهش جمعیت برای کشور/ باید با برنامه‌ریزی مقابل فرهنگ غربی ایستاد
حجت‌الاسلام والمسلمین هادی بامری در گفتگو با خبرنگار صدای بلوچ بیان کرد: هم‌اکنون می‌توان با جرئت گفت که سیستان و بلوچستان یکی از جوانترین استان‌های کشور است، که دلیل اصلی آن را می توان عدم پیروی از سیاست‌های کاهش جمعیت دهه هفتاد است.
 
این کارشناس مسائل مذهبی و فرهنگی افزود: کاهش جمعیت مسلمانان یکی از سیاست‌های کشورهای غربی و آمریکا و همچنین صهیونیست‌ها است؛ آن‌ها با این ترفند درصدد پیر کردن جوامع مسلمان هستند.
 
وی ادامه داد: تجملات، تشریفات و نابجا، چشم‌وهمچمشمی ها، خرج‌های بیهوده و... که همه برگرفته از فرهنگ غلط غرب است،سبب تردید خانواده‌ها برای فرزندآوری شده که باید با فکر و برنامه‌ریزی مقابل این فرهنگ غربی ایستاد.
 
این کارشناس مسائل مذهبی عنوان کرد: کاهش جمعیت تبعات و نتایج بسیار سوئی برای جوامع مسلمان و به ویژه کشور ما دارد که باید دولت، نمایندگان مجلس و تصمیم گیران با برنامه‌ریزی دقیق جلوی کاهش جمعیت را بگیرند.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین بامری بیان کرد: با توجه به اینکه برخی از زوج‌ها به دلیل مشکلات پزشکی و... توانایی فرزندآوری ندارند، مسئولان باید تدابیر لازم برای کاهش مشکلات پزشکی در راستای فرزندآوری و کاهش هزینه‌های درمان ناباروری داشته باشند.
 
این کارشناس مسائل مذهبی و فرهنگی خاطرنشان کرد: باید بر اساس فرامین و تاکیدات رهبر معظم انقلاب، فرهنگ فرزندآوری و افزایش جمعیت در کشورمان باید نهادینه شود.
 
انتهای‌خبر/م.ب
کد مطلب: 1782
مرجع : صدای بلوچ
نام شما
آدرس ايميل شما