۰
شنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۲۵
در گفتگو با نوجوانان دهه هشتادی دلگان مطرح شد؛

از وعده همکلاسی های بلوچ برای حضور در راهپیمایی تا پیاده آمدن برای مراسم یوم‌الله ۲۲ بهمن

نوجوانان بلوچ شهرستان دلگان با ذوق و شوق وصف نشدنی در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال حضور یافته اند.
از وعده همکلاسی های بلوچ برای حضور در راهپیمایی تا پیاده آمدن برای مراسم یوم‌الله ۲۲ بهمن
به گزارش صدای بلوچ، راهپیمائی ۲۲ بهمن ماه از لحظاتی قبل از میدان امام علی(ع) گلمورتی مرکز شهرستان دلگان آغاز شد؛ راهپیمایان با شعارهای ضداستکباری و صداستعماری به سمت مصلی این شهر در حرکت هستند.
 
میثم بامری یکی از دهه هشتادی‌ها در حاشیه این مراسم به خبرنگار ما گفت: از روزها قبل برای حضور در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن امسال برنامه ریزی کرده و امروز هم به همراه خانواده خود در این مراسم باشکوه حضور دارد.
 
این نوجوان دهه هشتادی افزود: هنوز به سن تکلیف نرسیده اما در لبیک به سخنان رهبر معظم انقلاب در این مراسم ملی حضور یافته تا دشمنان مردم و انقلاب را از خود ناامید کند.
 
وی تصریح کرد: داخل مدرسه با همه دوستان و هم‌کلاسی های خود وعده کرده ایم تا هم خودمان و هم اعضای خانواده‌هایمان در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن حضور داشته باشند.
امیرعلی عبداللهی یکی دیگر از نوجوانان دهه هشتادی در گفتگو با خبرنگار ما بیان کرد: از ذوق و شوق حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، شب قبل زودتر از همیشه خوابیده و صبح زود خود را به محل مراسم رسانده است.
 
وی ادامه داد: با توجه به دور بودن محل مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن از خانه آنها، مجبور شده تا این مسیر را چند کیلومتری پیاده طی کند.
 
این نوجوان دهه هشتادی خاطرنشان کرد: تا جان در بدن داریم، هرگز رهبر معظم انقلاب را تنها نخواهیم گذاشت و به دشمنان ایران می گوییم مت نوجوانان خواب های شما را آشفته خواهیم کرد.
 
انتهای‌پیام/م.ب
کد مطلب: 1748
مرجع : صدای بلوچ
نام شما
آدرس ايميل شما