۰
سه شنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۳۸
فرمانده ناحیه سپاه دلگان در نشست خبری بیان کرد:

برگزاری نزدیک ۳۰ برنامه در شهرستان دلگان/ انقلاب اسلامی به یک درخت تناور تبدیل شده است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه دلگان در نشست خبری دهه فجر از اجرای نزدیک ۳۰ عنوان برنامه در این شهرستان خبر داد.
برگزاری نزدیک ۳۰ برنامه در شهرستان دلگان/ انقلاب اسلامی به یک درخت تناور تبدیل شده است

به گزارش صدای بلوچ، حسین حق‌جو در نشست خبری تشریح برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: با گذشت ۴۴ سال از عمر بابرکت انقلاب اسلامی، کشورمان روند رشد توقف ناپذیری را در پیش گرفته است و آن نهال کوچک اکنون به یک درخت تناور و تنومند تبدیل شده که ریشه آن در ایران عزیز و شاخ و برگ های آن در بین مردم مستضعف دنیا قرار دارد.

وی عنوان کرد: ایران اسلامی به برکت انقلاب در زمینه های مختلف از جمله پزشکی، نانو، دفاعی، هسته ای، دارویی و... پیشرفت های چشمگیری داشته است، به نحوی که در برخی از آنها در دنیا سرآمد است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان دلگان افزود: جشن انقلاب اسلامی و یوم الله دهه فجر همزمان با سراسر ایران عزیز، در تمام پایگاه ها، مساجد و روستاهای شهرستان دلگان برگزار خواهد شد.

حق‌جو ادامه داد: در شهرستان دلگان برنامه‌های دهه فجر با محوریت پایگاه ها و در مساجد برگزار که با اجرای نزدیک ۳۰ برنامه دنبال خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: گلبانگ انقلاب در مدارس، افتتاح پروژه های محرومیت زدایی، حضور سازمان یافته بسیجیان در نماز جمعه، دیدار با خانواده های معظم شهدا، برگزاری جشن انقلاب در پایگاه ها و نشست های جهاد تبیین از آن جمله خواهد بود.
انتهای خبر/ م.ب
کد مطلب: 1744
مرجع : صدای بلوچ
نام شما
آدرس ايميل شما