۰
شنبه ۶ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۱۵
امام جمعه‌ شهرستان ایرانشهر:

بزمان نیازمند توجه ویژه دولت سیزدهم است/ به موضوع شهرستان شدن این منطقه توجه شود

حجت الاسلام والمسلمین عیسی بزمانی گفت: اقتضای عدالت این است که به موضوع شهرستان شدن منطقه بزمان ایرانشهر توجه شود.
بزمان نیازمند توجه ویژه دولت سیزدهم است/ به موضوع شهرستان شدن این منطقه توجه شود
حجت الاسلام والمسلمین عیسی بزمانی در گفتگو با خبرنگار صدای بلوچ بیان کرد: اقتضای عدالت و رأفت نظام اسلامی این است که به موضوع شهرستان شدن بزمان ایرانشهر توجه شود.

امام جمعه‌ شهرستان ایرانشهر افزود: نگاه به درون از جمله شاخصه ها و ویژگی های مثبتی است که مردمان ساکن این منطقه دارند،این نگاه به درون یک نگاه ولایی و انقلابی و هرکدام از آنها بار مخصوص به خود را دارد.

وی تصریح کرد: مردمان این سامان، قبل از انقلاب میزبان مقام معظم رهبری بوده اند و پس از پیروزی انقلاب اسلامی در تمامی عرصه هایی که نظام اسلامی ما نیاز به حضور داشته، ایفای نقش داشته اند.

حجت الاسلام والمسلمین بزمانی گفت: در عرصه دفاع مقدس،  در دفاع از حرم، در عرصه سلامت و... که نظام اسلامی نیاز داشته، مردمان منطقه بزمان ایرانشهر سیستان و بلوچستان هیچگاه کوتاهی نکرده و حضوری موثر داشته اند.

امام جمعه‌ شهرستان ایرانشهر افزود: تمام ظرفیت ها و مواردی که برای شهرستان شدن یک منطقه نیاز است، تکمیل شده و هیچگونه کمبودی وجود ندارد و تبدیل بخش به شهرستان تنها نقطه ای که نیاز به حمایت دارد.

وی اضافه کرد: می طلبد مسئولان و به ویژه دولت مردمی آیت الله رئیسی با نگاه خاص و ویژه خود در این خصوص همکاری نماید چرا که با ویژگی های مذکور و همچنین منابع انسانی که در منطقه بزمان ایرانشهر وجود دارد به اهمیت مسئله می افزاید.

حجت الاسلام والمسلمین بزمانی ادامه داد: مناطق باستانی و تاریخی، مناطق گردشگری، کوه خضر، وجود معادن گوناگون و... از ظرفیت های پنهان و آشکار این منطقه در غرب سیستان و بلوچستان است.


امام جمعه‌ شهرستان ایرانشهر خاطرنشان کرد: با نگاه عدالت محور و اقتضای عدالت که نگاه جمهوری اسلامی همین هم است منطقه بزمان بعد از سال ها به شهرستان‌ تبدیل خواهد شد.

انتهای پیام/
کد مطلب: 1632
مرجع : صدای بلوچ
نام شما
آدرس ايميل شما