۰
سه شنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۲۷
​فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان:

164 تن موادغذایی احتکار شده در زاهدان کشف شد

فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان از کشف 164 تن مواد غذایی و پکیج احتکار شده به ارزش 24 میلیارد و 400 میلیون ریال در شهر زاهدان خبر داد.
164 تن موادغذایی احتکار شده در زاهدان کشف شد
به گزارش صدای بلوچ به نقل از عصرهامون، سردار محمد قنبری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: روز گذشته ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی استان در پی یک سری تحقیقات گسترده میدانی به اطلاعاتی در خصوص دپو مقادیر زیادی مواد غذایی احتکار شده در یک انبار بزرگ در شهر زاهدان دست یافتند.
وی افزود: پلیس امنیت عمومی با شناسایی محل با کنترل نامحسوس و اطمینان از صحت موضوع پس از هماهنگی قضائی به همراه تیمی از اداره تعزیرات حکومتی در بازرسی از این انبار بزرگ 110 تن انواع مواد غذایی احتکار شده شامل روغن ، چای، قند، شکر و برنج کشف کردند.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در همین رابطه ماموران یگان امداد و پلیس امنیت عمومی استان در بازرسی از 2 انبار دیگر در حاشیه شهر زاهدان 55 تن برنج و 40 دستگاه پکیج احتکار شده را كشف كردند.
سردار قنبری با اشاره به پلمب این 3 انبار و معرفی افراد متخلف به مقام قضائی خاطر نشان کرد: ارزش های کالاهای کشف شده 24 میلیارد و 400 میلیون ریال برآورده شده است.
فرمانده انتظامی استان از شهروندان درخواست کرد درصورت مشاهده هر گونه فعاليت غيرمجاز و قاچاق توسط افراد سودجو، موضوع را در اسرع وقت از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند تا نسبت به شناسايي و دستگيري متخلفان اقدام شود.
انتهای پیام//
کد مطلب: 48
مرجع : صدای بلوچ
نام شما
آدرس ايميل شما