۰
جمعه ۲۸ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۳۹
امام جمعه شهرستان دلگان:

در رزمایش اخیر ارتش کشورمان، دنیا شاهد نمایش برخی از دستاوردهای دانشمندان نظامی ما بود

حجت الاسلام والمسلمین عظیم بامری گفت: در رزمایش اخیر ارتش جمهوری اسلامی ، دنیا شاهد نمایش برخی از دستاوردهای دانشمندان نظامی ما بود.
در رزمایش اخیر ارتش کشورمان، دنیا شاهد نمایش برخی از دستاوردهای دانشمندان نظامی ما بود
به گزارش صدای بلوچ، حجت الاسلام والمسلمین عظیم بامری در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان دلگان با اشاره به فرارسیدن ماه صفر، گفت: اسارت خاندان اهل بیت عصمت و طهارت ، شهادت حضرت رقیه (س)، وفات پیامبر گرامی اسلام، شهادت امام حسن و امام رضا (ع) از جمله مصائبی است که بر خاندان رسالت در ماه صفر رخ داده است.

خطیب جمعه شهرستان دلگان افزود: رسیدن و ورود کاروان اسرای آل الله و اهل بیت عصمت و طهارت(ع) به شام از مناسبت های تلخ و ناگواری است که در ایام نخست ماه صفر رخ داده است.

وی ادامه داد: حضرت امام سجاد (ع) آنچنان از مصائبی که در شام به اهل بیت عصمت و طهارت رخ داد، به تلخی یاد می‌کردند ولی با این تفاسیر اهل بیت عصمت و طهارت را پیروز در رویارویی با یزید و یزیدیان می دانستند.

امام جمعه شهرستان دلگان تصریح کرد: پشت پرده آشکارسازی روابط کشورهای عربی و بحرین با رژیم صهیونیستی، عربستان سعودی است و این اقدام خیانت حکام کشورهای عربی به فلسطین و قدس است.

حجت الاسلام والمسلمین بامری با اشاره به ‌رزمایش اخیر ارتش جمهوری اسلامی ، تصریح کرد: در این رزمایش بزرگ شاهد نمایش برخی از توانمندی های دانشمندان عرصه نظامی کشورمان بودیم.

وی خاطرنشان کرد: در این شرایط که کشور ما در تحریم همه جانبه کشورهای غربی و آمریکا قرار دارد، دانشمندان نظامی ما به دستاوردهای مهمی دست یافته اند که از بخشی از آنها رونمایی شده است.

انتهای پیام
کد مطلب: 1518
مرجع : صدای بلوچ
نام شما
آدرس ايميل شما