۰
جمعه ۲۱ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۵۳
امام جمعه شهرستان دلگان:

توهین نشریه شارلی ابدو به پیامبر اسلام موجب جریحه دار شدن احساسات مسلمانان شد/ قدردانی از اقدام انقلابی گروه جهادی شهید ردانی پور در آبرسانی به روستای احمدآباد دلگان

حجت الاسلام والمسلمین عظیم بامری گفت:توهین نشریه فرانسوی شارلی ابدو به پیامبر گرامی اسلام موجب جریحه دار شدن احساسات مسلمانان شده است.
توهین نشریه شارلی ابدو به پیامبر اسلام موجب جریحه دار شدن احساسات مسلمانان شد/ قدردانی از اقدام انقلابی گروه جهادی شهید ردانی پور در آبرسانی به روستای احمدآباد دلگان
به گزارش صدای بلوچ، حجت الاسلام والمسلمین عظیم بامری در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان دلگان به سالروز ارتحال شیخ طوسی موسس حوزه علمیه نجف اشاره کرد و گفت: این عالم وارسته در جهت حفظ کیان اسلام ناب محمدی نقشی مهم و برجسته ای داشته است.

وی به سالروز شهادت امام سجاد (ع) اشاره و افزود: بیان خطبه های بصیرت افزا و آگاه‌ساز و تبیین واقعه قیام عاشورا در کوفه و سرزمین شام، نقش برجسته آن امام همام را به خوبی نشان می دهد.

خطیب جمعه دلگان تصریح کرد: امام سجاد (ع) با برپایی مراسم برای شهدای دشت نینوا و پدر بزرگوارشان و ترویج مجلس عزاداری جز پیشگامان تبیین نهضت عاشورا بوده است.

حجت الاسلام بامری به دیدار تصویری سید حسن نصرالله و اسماعیل هنیه اشاره کرد و افزود: عربستان و امارات با این دیدار به خوبی دریافتند که تمام تلاش آنها برای ضربه زدن به جبهه مقاومت، نتیجه عکس داشته است.

وی ادامه داد: اقدام سخیف نشریه فرانسوی و به دنبال آن توجیه رئیس جمهور این کشور ، موجب جریحه دار شدن احساسات رهروان این پیامبر اسلام است.

امام جمعه شهرستان دلگان بیان کرد: این اقدام وقیحانه که توسط عوامل صهیونیست جهانی انجام شده به شدت محکوم است.

وی ادامه داد: گروه جهادی شهید ردانی پور اصفهان، ۷۲ ساعته در اقدامی جهادی کار آبرسانی به روستای احمد آباد شهرستان دلگان را انجام دادند.

امام جمعه شهرستان دلگان خاطرنشان کرد: این اقدام انقلابی و جهادی گروه جهادی شهید ردانی پور موجب خوشحالی اهالی این منطقه محروم شده است.

انتهای پیام/
کد مطلب: 1515
مرجع : صدای بلوچ
نام شما
آدرس ايميل شما