استفاده از 17 هزار گروه جهادی در ساخت مسکن محرومان/ سازمان بسیج به کمک وزارت راه آمد

صدای بلوچ , 8 مرداد 1399 ساعت 6:39

رئیس سازمان بسیج مستضعفین، گفت: بیش از ۱۷ هزار گروه جهادی که تخصص آن‌ها مشارکت در ساخت مسکن است، استفاده کرده‌ایم، همچنین با همکاری بنیاد تعاون و سایر موسسات در این بخش در حوزه مشارکت استفاده خواهیم کرد.


به گزارش صدای بلوچ به نقل از خبرگزاری فارس، غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین عصر امروز در مراسم تفاهم‌نامه همکاری با وزارت راه و شهرسازی با هدف محرومیت‌زدایی ضمن اشاره به این نکته که سازمان بسیج مستضعفین به عنوان یک نهاد بزرگ مردمی در شبکه خدمات رسانی سطح کشور فعالیت می‌کند، گفت: این سازمان گسترده‌ترین شبکه خدمات رسانی در سطح کشور را ایجاد کرده و با رویکرد تعاملی و انقلابی در بخش مسکن و شهرسازی مناطق محروم و همچنین حل مشکلات مستضعفان فعالیت‌های خود را ادامه خواهد داد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین، ضمن اشاره به انگیزه این نهاد برای محرومیت‌زدایی در سطح کشور، ادامه داد: ما اعلام آمادگی کرده‌ایم که در چهارچوب سیاست‌های نظام و با همکاری وزارت راه و شهرسازی تمام توان و ظرفیت خود را به میدان بیاوریم تا مشکل محرومان و مستضعفان در این بخش حل شود.

انتهای پیام


کد مطلب: 1481

آدرس مطلب: https://www.sedayebalooch.ir/article/1481/استفاده-17-هزار-گروه-جهادی-ساخت-مسکن-محرومان-سازمان-بسیج-کمک-وزارت-راه-آمد

پایگاه خبری - تحليلی صدای بلوچ
  https://www.sedayebalooch.ir