۰
جمعه ۳ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۲۲
امام جمعه بخش جلگه دلگان:

مسئولان معضل قطعی ارتباطات مخابراتی را برطرف کنند

حجت الاسلام والمسلمین نظر بامری گفت: مسئولان نسبت به پیگیری و رفع اساسی معضل قطعی خطوط تلفن و اینترنت در منطقه جلگه چاه هاشم دلگان اقدام کنند.
مسئولان معضل قطعی ارتباطات مخابراتی را برطرف کنند
به گزارش صدای بلوچ، حجت الاسلام والمسلمین نظر بامری در خطبه های نماز جمعه این هفته بخش جلگه چاه هاشم شهرستان دلگان گفت: یکی از ضروریات مردم در عصر امروز نیاز به خدمات مخابراتی و خطوط تلفن است.

وی ادامه داد: اما خطوط ارتباطی اینترنت و تلفن هر از چند گاهی در بخش جلگه چاه هاشم شهرستان دلگان قطع می شود که می طلبد مسئولان نسبت به پیگیری و رفع اساسی این معضل در منطقه اقدام کنند.

امام جمعه بخش جلگه در ادامه به سالروز عملیات غرورآفرین مرصاد اشاره کرد و افزود: در پایان دفاع مقدس ، منافقین با حمایت همه جانبه رژیم بعثی و صدام علیه کشورمان دست به اقدام نظامی زدند که در عملیات مرصاد با شکست مواجه شدند.

حجت الاسلام بامری خاطرنشان کرد: منافقین مثل ۴۱ سال گذشته در این روزها از هیچ اقدامی علیه مردم و کشورمان فروگذار نخواهند کرد و بیشترین تبلیغ رسانه ای علیه نظام اسلامی توسط اعضای این گروهک انجام می شود.

وی همچنین در پایان خطبه های امروز، بیانات مهم و راهبردی مقام معظم رهبری در دیدار تصویری با نمایندگان را برای مردم بخش جلگه چاه هاشم شهرستان دلگان تبیین و تشریح کرد.

انتهای پیام
کد مطلب: 1467
مرجع : صدای بلوچ
نام شما
آدرس ايميل شما