فرماندار دلگان:

طوفان بی سابقه، برق روستاهای شهرستان دلگان را قطع کرد

صدای بلوچ , 12 تير 1399 ساعت 0:08

مجتبی شجاعی گفت: طوفان شدید گردوغبار موجب قطعی برق روستاهای شهرستان دلگان شد.


مجتبی شجاعی در گفتگو با خبرنگار صدای بلوچ با اشاره به اینکه عصر روز‌چهارشنبه طوفان شدید گردوخاک، دلگان سیستان و بلوچستان را درنوردیده است، بیان کرد: این طوفان موجب قطعی برق در برخی از روستاهای این شهرستان شده است.

وی ادامه داد: در پي وقوع طوفان شديد و بی سابقه در این شهرستان ، ٧ خط ٢٠ كيلوولت در بخش مركزي و ٣ خط ٢٠ كيلوولت در بخش جلگه چاه هاشم قطع و روستاهاي تغذيه كننده آنها بی برق شده اند.

فرماندار شهرستان دلگان تصریح کرد: با تلاش هاي ٥ اكيپ اتفاقات در بخش مركزي هر ٧ خط بخش مركزي برقدار و همچنين با تلاش هاي ١ اكيپ اتفاقات در جلگه چاه هاشم ٢ خط اين بخش برقدار شد.

وی با تاکید بر اینکه تعداد خاموشي هاي فشار ضعيف به شدت بالا است، افزود: تاكنون فقط در مركز شهر گلمورتي ٤٢ خاموشي اعلام كه از اين تعداد ٣٥ عدد آن رفع شده و بقیه هم با تلاش هاي همكارانمان در حال رفع است.

شجاعی گفت: در مسيرهاي كهنک لدی ، نعمت آباد سردشت ، گلدشت چاهكيچی ، كهنک چيل كنار، هيتک با اعزام يک دستگاه جرثقيل ، پیک آپ و ٣ دستگاه ايسوزو ، پرسنل اداره برق در حال خدمت رسانی هستند.

فرماندار دلگان با بیان اینکه شكستگي حدود ١٥ اصله تير فشارمتوسط و ضعيف در مسيرهاي بالشتي، حسين آباد لدی، چاه علي، احمدآباد گروک ، باغ نيل و همچنين سقوط يك دستگاه ترانس در حسين آباد لدی از خسارت های این طوفان بوده اند، عنوان کرد: با كمک پيمانكاران سطح شهرستان تا فردا كليه مشتركين برقدار می شوند.

این مسئول خاطرنشان کرد: دهياران و شوراهای روستاهای مذکور همكاری در جهت فراهم کردن چاله كن، محلی جهت حفر چاله و تسريع در برقرسانی را داشته باشند.

انتهای پیام


کد مطلب: 1327

آدرس مطلب: https://www.sedayebalooch.ir/article/1327/طوفان-بی-سابقه-برق-روستاهای-شهرستان-دلگان-قطع

پایگاه خبری - تحليلی صدای بلوچ
  https://www.sedayebalooch.ir