۰
دوشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۳۵
معاون سیاسی فرمانداری دلگان:

نقص فنی پست برق اسپکه دلیل افت ولتاژ در جلگه دلگان است

خدابخش پکیرشاهی گفت:نقص فنی پست برق بخش اسپکه نیکشهر دلیل افت ولتاژ در بخش جلگه شهرستان دلگان است.
نقص فنی پست برق اسپکه دلیل افت ولتاژ در جلگه دلگان است
خدابخش پکیرشاهی در گفتگو با خبرنگار صدای بلوچ بیان کرد: به دليل نقص فني ايجاد شده در ترانسفورماتور قدرت پست ٢٣٠كيلوولت اسپكه شهرستان فنوج ،و تاثیرگذاری بر ۶ پست برق در جنوب استان از جمله پست برق تازه افتتاح شده چاه علی بخش جلگه، تا زمان رفع مشکل که بنا به اعلام شرکت برق منطقه ای حدود سه هفته ای طول خواهد کشید.

این مسئول ادامه داد: مناطقی از بخش جلگه چاه هاشم دلگان نیز دچار افت ولتاژ خواهد گردید که تقاضا میشود برای جلوگیری از خاموشی و مشکلات بیشتر ، شهروندان گرامی در مصرف برق صرفه جویی نمایند و بالاخص در ساعات پیک مصرف نکات لازم را رعایت کنند.

خدابخش پکیرشاهی عنوان کرد: نوسانات برق در مناطق اسپكه، مسكوتان، فنوج، لاشار، بهشت آباد و چاه علي در شهرستانهای مختلف باعث مشکلاتی برای شهروندان خواهد شد که این‌انتظار وجود دارد تا نسبت به رفع مشکل فوق در شهرستان فنوج تسریع شود.

معاون سیاسی فرمانداری دلگان گفت : با پیگیریهای بعمل آمده، همچنین طی هفته جاری چند طرح توسعه برق و رفع افت ولتاژ در مناطقی از روستاهای شهرستان در بخشهای مرکزی و دلگان اجرایی خواهد شد.

وی ادامه داد : گرمای هوا در سال جاری زودتر آغاز و مردم در این روزها دمای ۵۰ درجه را در بهار تجربه میکنند و از سوئی استفاده همزمان شهروندان از وسایل سرمایشی از یک سو و خرابی مکرر ترانس ها به علت همین گرما تز سوی دیگر و از طرفی افت ولتاژ در این فصل باعث این مشکلات می شود.

انتهای پیام
کد مطلب: 1233
مرجع : صدای بلوچ
نام شما
آدرس ايميل شما