امام جمعه دلگان بیان کرد؛

ترس از دشمنان در وجود امام خمینی (ره) قرار نداشت/ شکل گیری شخصیت بنیان گذار انقلاب بر اساس پایه و شجاعت دینی

صدای بلوچ , 9 خرداد 1399 ساعت 13:09

حجت الاسلام والمسلمین عظیم بامری گفت: شخصیت بنیان گذار انقلاب بر اساس پایه و شجاعت دینی شکل گرفته است.


به گزارش صدای بلوچ، حجت الاسلام والمسلمین عظیم بامری در خطبه های نماز جمعه این هفته دلگان با اشاره به سالروز ارتحال امام خمینی (ره)، گفت: امام راحل به ما یاد دادند که خدا محوری را از وظایف خود بدانیم و بر اساس تکلیف دینی عمل کنیم همانطور که خودشان هر جا کاری را روی زمین می‌دید با احساس تکلیف نسبت به انجام آن اقدام می‌کرد.

وی افزود: بنیان گذار انقلاب به مسیری که انتخاب کرده بود ایمان داشت و ثابت قدم در مسیری گام برداشت که با وجود همه مشکلات هیچگاه از این مسیر کوتاه نیامد.

امام جمعه دلگان اضافه کرد: شخصیت امام(ره) براساس پایه ها و شجاعت دینی شکل گرفته بود و ذره ای ترس از دشمنان در وجود ایشان قرار نداشت،ایشان همه هستی و وجود خود را برای کسب رضایت الهی خرج کرده بودند.

حجت الاسلام بامری ادامه داد: امام خمینی(ره) در طول رهبری خود با شجاعت کامل، پشتوانه دینی و اعتقاد کامل در مقابل امپریالیسم غرب و شرق ایستادگی کردند.

امام جمعه شهرستان دلگان به سالروز قیام ۱۵ خرداد اشاره و خاطرنشان کرد: قطعا انقلاب اسلامی، ثمره قیام مردم کشورمان و مجاهدان راه حق در ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ است.

انتهای پیام


کد مطلب: 1158

آدرس مطلب: https://www.sedayebalooch.ir/article/1158/ترس-دشمنان-وجود-امام-خمینی-ره-قرار-نداشت-شکل-گیری-شخصیت-بنیان-گذار-انقلاب-اساس-پایه-شجاعت-دینی

پایگاه خبری - تحليلی صدای بلوچ
  https://www.sedayebalooch.ir