۰
سه شنبه ۶ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۴۷
کارشناس علوم سیاسی:

عملکرد عالی نیروی انتظامی در مقابله با قاچاقچیان مواد مخدر/ دشمنان با تحریم این نیروی مردمی، امنیت جامعه ما را هدف گرفته اند

کارشناس علوم سیاسی گفت:عملکرد نیروی انتظامی در مقابله با قاچاقچیان مواد مخدر عالی بوده است.
عملکرد عالی نیروی انتظامی در مقابله با قاچاقچیان مواد مخدر/ دشمنان با تحریم این نیروی مردمی، امنیت جامعه ما را هدف گرفته اند
رضا خادمی در گفتگو با خبرنگار صدای بلوچ با اشاره به تحریم های فرمانده های نیروی انتظامی کشورمان توسط آمریکا، بیان کرد: سران دولت آمریکا با این اقدام مضحک خود دشمنی خود با مردم و نظام جمهوری اسلامی را بیش از پیش ثابت کردند.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی فقط در راه مبارزه با مواد مخدر و در درگیری با قاچاقچیان این مواد افیونی نزدیک به چهار هزار شهید تقدیم نظام کرده است.

این کارشناس علوم سیاسی گفت: امنیت های درون کشور ما با نیروی انتظامی جمهوری اسلامی است، دشمنان با این اقدام خود امنیت ، آرامش و آسایش مردم ما را هدف قرار گرفته اند.

خادمی اضافه کرد: جنجال، آشوب، هرج و مرج در داخل مرزهای جمهوری اسلامی ایران از اهداف اساسی و همیشگی آمریکا و کشورهای غربی است که الحمدالله با درایت ناجا به این هدف خود نخواهند رسید.

وی اضافه کرد: عملکرد نیروی انتظامی کشورمان در بخش های مختلف مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر و برخورد با مجرمان و همچنین در سایر عرصه ها فوق العاده و عالی بوده است.

این کارشناس علوم سیاسی خاطرنشان کرد: تحریم نیروی انتظامی جمهوری اسلامی یعنی تحریم امنیت مردم کشورمان و این را هرگز نمی پذیریم که آنها بانیان اصلی آسایش و آرامش جامعه را تحریم کنند.

انتهای پیام
کد مطلب: 1151
مرجع : صدای بلوچ
نام شما
آدرس ايميل شما