۰
سه شنبه ۶ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۶:۴۹
فرماندار دلگان:

ورود نفتکش های ایرانی به ونزوئلا نمایش اقتدار سربازان ولایت بود/ این اقدام محصول شجاعت و مقاومت کشور است

مجتبی شجاعی گفت: ورود نفتکش های ایرانی به ونزوئلا نمایش، اعتبار، اقتدار و قدرت راهبردی سربازان ولایت است.
ورود نفتکش های ایرانی به ونزوئلا نمایش اقتدار سربازان ولایت بود/ این اقدام محصول شجاعت و مقاومت کشور است
مجتبی شجاعی در گفتگو با خبرنگار صدای بلوچ با اشاره به پهلوگیری نفتکش ایرانی با پرچم اقتدار در سواحل ونزوئلا، بیان کرد: با این اقدام مرزهای هژمونی پوشالی و تکانشی آمریکاییها شکسته شده است.

فرماندار دلگان گفت: با ورود دو نفتکش از ۵ نفتکش ایرانی که قرار است فرآورده‌های نفتی را به ونزوئلا برسانند، در سواحل این کشور ، نمایش اعتبار ، اقتدار و قدرت راهبردی سربازان ولایت در شکستن علنی تحریم‌های آمریکا است.

این مسئول عنوان کرد: توانایی استراتژیک جمهوری اسلامی ایران ضامن لگدمال کردن سایر تحریمها و رونق اقتصادی کشور خواهد بود.

وی تصریح کرد: این موفقیت که نباید آن را کوچک شمرد و یقینا محصول شجاعت و مقاومت کشور هست نشان داد به رغم عربده کشی ها و تهدیدهای پوشالی ترامپ ، اقتدار جمهوری اسلامی در سطح بین المللی بسیار قوی است.

فرماندار شهرستان دلگان خاطرنشان کرد: دشمن هم می داند که اگر دست از پا خطا کند منافع آنها به صورت نقطه ای به خطر خواهد افتاد.

این مسئول افزود: تک تک پیش بینی های رهبر فرزانه انقلاب در خصوص ضعف دشمن و اثربخشی مقاومت و ایستادگی در برابر غربیها با اعتماد به قدرت داخلی در حال وقوع است.

شجاعی خاطرنشان کرد: یقینا این موفقیت می‌تواند هم رژیم بین‌المللی تحریم‌ها را بر هم بزند و هم نظم جهانی مورد نظر آمریکا را به چالش بکشد و هم پیامی برای اسرائیلی ها دارد.

انتهای پیام/
کد مطلب: 1146
مرجع : صدای بلوچ
نام شما
آدرس ايميل شما