۰
جمعه ۲ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۱۹
در تداوم رزمایش همدلی برای لبیک گویی به ندای رهبر انقلاب انجام می شود؛

اجرای مرحله سوم کمک مومنانه در عیدسعید فطر/ توزیع 20 هزار سبدکالا در سیستان وبلوچستان

سردار محمد ناظری، جانشین فرمانده سپاه سلمان سیستان وبلوچستان گفت: همزمان با عید سعید فطر سومین مرحله کمک مومنانه به نیازمندان با توزیع 20 هزار سبد کالا برگزار خواهد شد.
اجرای مرحله سوم کمک مومنانه در عیدسعید فطر/ توزیع 20 هزار سبدکالا در سیستان وبلوچستان
  به گزارش عصر هامون ،سردار محمد ناظری در گفت وگو با خبرنگار عصرهامون افزود: گام سوم این رزمایش بزرگ مردمی و جهادی در پایتخت وحدت ایران اسلامی همزمان با عید سعید فطر  آغاز خواهد شد.  

وی بیان کرد: در این مرحله از رزمایش حدود 20 هزار سبد کالا به دستان خانواده های بی بضاعت و کم درآمد خواهد رسید.

جانشین فرمانده سپاه سلمان استان ادامه داد: از آنجایی که امروز درگیر بیماری منحوس کرونا هستیم این امر طبق رهنمودهای پیامبرگونه رهبرمعظم انقلاب از اهمیت بیشتری برخوردار است که مردم انقلابی ایران در همه حال نشان دادند که در کمک و یاری مستضعفان پیش قدم هستند.

گفتنی است سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با راه اندازی قرارگاه امام حسن مجتبی علیه السلام در مرکز استان اقدامات مهمی را در راستای رزمایش کمک مومنانه انجام داد، اولین کار ایجاد تعهد بود که همه رده ها و نهادها در سراسر استان با تشکیل جلسات در قالب حداقل ۳۰ جلسه پی در پی این اقدامات و هماهنگی‌های لازم را انجام و متعهد شدند در بحث تامین سبدهای معیشتی در قالب رزمایش مومنانه ۳۲۲ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی را در واقع پیش‌بینی کنند.

این سبدها توسط سپاه سلمان، قرارگاه قدس نیروی زمینی، سپاه ستاد فرمان حضرت امام، بهزیستی، هلال احمر کمیته امداد، بنیاد مستضعفان، شورای سیاستگذاری، ائمه جمعه و خیرین در استان تامین شد که اولین حرکت از آغاز روز ماه مبارک رمضان تا به امروز انجام و تعداد کل خانوارهایی که در استان رصد و شناسایی شد حدود۷۴۴ هزار خانوار بود که از این تعداد ۲۷۶هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی بودند و۱۹۲ در واقع تحت پوشش هیچ نهادی نبودند.  

انتهای پیام/  
کد مطلب: 1125
مرجع : صدای بلوچ
نام شما
آدرس ايميل شما