۰
چهارشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۰۶:۵۸
کارشناس مسائل سیاسی:

صهیونیست ها به پایان خود نزدیک می شوند/ شالوده این رژیم جعلی همراه با خونریزی است

رضا خادمی گفت: شالوده رژیم جعلی صهیونیستی همراه با خونریزی و جنایت است.
صهیونیست ها به پایان خود نزدیک می شوند/ شالوده این رژیم جعلی همراه با خونریزی است
رضا خادمی در گفتگو با خبرنگار صدای بلوچ با اشاره به آخرین جمعه ماه رمضان که به نام روز جهانی قدس نامگذاری شده است، بیان کرد: بنیان گذار انقلاب اسلامی با این تدبیر حکیمانه خود نشان داد که فلسطین مسأله اصلی جهان اسلام است.

این کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: از ۴۱ سال قبل که به تدبیر و پیشنهاد امام خمینی (ره) آخرین جمعه ماه رمضان به نام روز قدس نامگذاری شده، نه تنها ملت مسلمان ایران بلکه تمام ملت های آزاده های جهان با حضور در راهپیمایی این روز حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام می کنند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه امسال شیوع ویروس کرونا موجب شده که راهپیمایی روز جهانی قدس برگزار نشود، اما مسلمانان و تمام ملل جهان با برنامه های مختلف،از مردم فلسطین حمایت خواهند کرد.

خادمی اظهار کرد: اساس و شالوده رژیم صهیونیستی با خونریزی و جنایت همراه بوده است و به همین دلیل اکنون می بینیم که سردرمداران این دولت جنایت های فراوانی را علیه مسلمانان مرتکب می شوند.

این کارشناس مسائل سیاسی افزود: نابودی این رژیم، تعامل و همچنین همبستگی تمام ملل اسلامی را می خواهد که البته پیش از آن، ملت ها باید مقابل حکام کشورهای اسلامی که در کنار صهیونسیت ها هستند، بایستند.

وی گفت: رژیم صهیونیستی با حمایت مستقیم انگلیس و برخی از کشورهای غربی تشکیل شد که متاسفانه برخی از کشورهای عربی و اسلامی هم این دولت جعلی را به رسمیت شناختند.

خادمی خاطرنشان کرد: بعد از انقلاب اسلامی و بیداری ملل اسلامی، رژیم صهیونیستی هم به پایان خود نزدیک می شود و قطعا آن روز بسیار نزدیک است.

انتهای پیام
کد مطلب: 1112
مرجع : صدای بلوچ
نام شما
آدرس ايميل شما